15:27 Розвиток творчих здібностей учнів на уроках словесності | |
25 листопада 2014 року на базі Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів відбувся семінар-практикум для вчителів-словесників Новомиргородського освітнього округу з проблеми «Особистісно орієнтована система навчання та її вплив на розвиток творчих здібностей учнів». Подурець Н.О., директор школи, розповіла присутнім про навчальний заклад, про діяльність методичного об’єднання вчителів-словесників, про досягнення педагогів школи. Керівник Новомиргородського освітнього округу Козяр С.О. ознайомила учасників семінару з метою, завданнями та напрямками діяльності районного окружного об’єднання вчителів-словесників, визначила завдання на наступне засідання. Світлана Олександрівна зазначила, що особистісно орієнтована система навчання – важливий аспект компетентнісної освіти. Учасники семінару заслухали та обговорили повідомлення «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом упровадження особистісно орієнтованого навчання», «Піднесення якості й ефективності сучасного уроку», «Використання учнями ІКТ на уроках словесності як інструменту для досліджень». Також педагоги відвідали урок світової літератури у 5 класі з теми «Е.Сетон-Томпсон «Лобо». Утвердження любові до всього живого. Любов Лобо до Бланки», який провела учитель світової літератури Іляшова С.С., а також урок української мови у 8 класі з теми «Узагальнено-особові речення», який підготувала та провела вчитель української мови Подурець Н.О. Особливе враження на учасників семінару справило факультативне заняття зі світової літератури у 8 класі на тему «Становлення національного українського професійного театру». У ході заняття учні представили проект із зазначеної теми та інсценізували уривок із драматичного твору Квітки-Основ’яненка «Сватання на Гончарівці».Чудова гра юних акторів – свідчення систематичної роботи, яку проводять учителі школи з обдарованими дітьми, аби не загубити зерна їхнього таланту, а розвинути їх. У ході обговорення уроків та факультативного заняття учасники семінару проаналізували найбільш оптимальні методи і прийоми для реалізації особистісно орієнтованого навчання на уроках словесності. Семінар-практикум засвідчив, що вчителями-словесниками проводиться систематична робота в руслі особистісно орієнтованого навчання. Кожен педагог цілеспрямовано працює над розвитком творчої особистості на засадах загальнолюдських і національних цінностей.
Керівник Новомиргородського освітнього округу вчителів-словесників Козяр С.О.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |