Субота, 05.07.2025, 17:24
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Сайти шкіл району



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
кОРИСНІ КНОПКИ
osvitanovo.ucoz.ua/prapor.jpg


//osvitanovo.ucoz.ua/pzlLnK1ad30.jpg
ФЕСТИВАЛЬ-ЗМАГАННЯ "ПАТРІОТ"

ОСВІТНІ САЙТИ


 


http://koippo.kr.ua/images/koippo.jpg
К О І П П О




Календар
«  Грудень 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Головна » 2014 » Грудень » 31 » Науково-практичний семінар
11:23
Науково-практичний семінар

16 грудня  2014 року на базі Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2  відбувся районний   науково-практичний семінар з проблеми: «Актуальні питання організації навчально – дослідницької діяльності молодших школярів», проведений методичним кабінетом відділу освіти Новомиргородської райдержадміністрації спільно з Інститутом педагогіки  Національної  академії  педагогічних  наук  України.

У роботі семінару взяли участь  заступники директорів  з навчально – виховної роботи, вчителі початкових класів, члени районної  експериментальної групи з навчально – дослідницької діяльності ( керівник Велика З.Ф.) .    

Із  вступним словом до учасників семінару звернулися   Полтавець  Олена Орленівна, начальник відділу  освіти  районної  державної  адміністрації, Сергата Світлана Миколаївна, завідувач районним методичним кабінетом відділу освіти райдержадміністрації, Якубцова Раїса Петрівна, методист початкової освіти районного методичного кабінету відділу освіти райдержадміністрації, які  наголосили на важливості створення якісних умов для  розвитку творчої особистості учнів та ролі вчителя в організації   навчально – дослідницької діяльності молодших школярів .

У ході теоретичної частини перед учасниками семінару  виступила  Чернецька Тетяна Іванівна, докторант Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, доцент з питаннями :

1.Порівняльна характеристика навчальної, навчально-пізнавальної та навчально -дослідницької діяльностей молодших школярів.

           2. Розгляд процесу формування пізнавальної самостійності в навчально-дослідницькій діяльності в контексті синергетичного підходу.

            3. Якісна характеристика особистості дитини у процесі виконання навчально -дослідницької діяльності.

Під час практичної частини семінару Чернецька Тетяна Іванівна ознайомила учасників з метричним моделюванням різних способів учіння: особливостями й поліфункціональнітю  вияву, повідомила про  особливості матричного моделювання навчально – дослідницького завдання та розкрила основні підходи до використання у практиці початкової школи навчально – дослідницьких завдань.

          З метою організації  на уроках та у позаурочний час самостійної навчально – пізнавальної діяльності учня, з урахуванням внутрішнього учіння,  кожен учасник семінару отримав практичне завдання – змоделювати фрагмент уроку з варіантами самостійної роботи учнів з підручником, карткою та  іншими джерелами.

              Полтавець Олена Орленівна  виступила з доповіддю  «Роль  вчителя в управлінні навчально – дослідницькою діяльністю школярів».

              Якубцова Раїса Петрівна акцентувала увагу учасників на організації навчально – дослідницької діяльності молодших школярів як  засобу формування творчої особистості.

               Сергата Світлана Миколаївна розкрила питання  організації навчально – дослідницької діяльності молодших школярів у позашкільному закладі освіти.

             Члени районної експериментальної групи поділилися досвідом з питань впровадження навчально – дослідницької діяльності в практику роботи вчителя початкової школи та висвітлили питання : «Навчально – дослідницьке завдання як ефективний засіб формування читацьких інтересів молодших школярів» ( Велика Зоя Федорівна, вчитель – методист початкових класів Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, ),

« Навчально – дослідницьке завдання як засіб формування пізнавальних інтересів першокласників» ( Шаповал Валентина Степанівна, вчитель – методист початкових класів Йосипівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»),  «Особливості організації активного учіння молодших школярів ( на прикладі проведення дослідів)

(Стоянова Надія Олександрівна, вчитель початкових класів, старший  вчитель Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3). 

А також учасники семінару ознайомилися із новинками  навчальної літератури, схваленої для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти і науки Міністерства освіти і науки України.

Третяк О.П., Чернецька О.Г., Копликова Т.К. Почитаймо разом: Навчальний посібник для учнів 1-4 класів/- Х.:ФОП Співак В.Л., 2013. - 48с.

Переглядів: 789 | Додав: Osvita_NM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar